06 máj Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként
„Egy embert az tart össze, ami több embert összetart.”
A Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzés célja a szervezeteken belüli és a szervezetek közötti kommunikáció minőségének, hatékonyságának javítása, a kommunikációs attitűd-formálás, valamint a felelősségelvű és elfogadás-elvű kommunikációt szolgáló készségek kialakítása és fejlesztése.
Fontos számodra, hogy érzéseidet és igényeidet világosabban tudd kifejezni, segítve ezzel konfliktushelyzetek megelőzését és kezelését? Jó lenne, ha a munkatársaiddal sem akadnátok el a szavak és mondatok értelmezési különbségeinél? Kész vagy jobban figyelni arra, amit mondani akarnak neked? Úgy érzed, nyitott lennél a kritikára, ha érdemi visszajelzést kapnál magadról, munkádról, ítélkezés és bírálatok helyett? El tudod képzelni, hogy egy problémás helyzetből minden érintett kijöhet nyertesként is? Fontos számodra, hogy a szervezet, amelynek része vagy, éppen a felsoroltakat szem előtt tartva tudjon kifelé is kommunikálni?
Akkor gyere el a Mozaik Hub képzésére – várjuk civil szervezetek munkatársait és önkénteseit.
Trénerek: Somogy Zsófia és Pál Gábor, Gordon-trénerek
2 X 1 nap, 10.00-16.30
1. képzési nap: május 6. péntek
2. képzési nap: május 13. péntek
Dátum: 2016. május 13. 10.00-16.30
Helyszín: Mozaik Hub, 1053 Ferenciek tere 7-8.
0 értékelés
A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot:
A te értékelésed: