Communication and problem solving for NGOs

Communication and problem solving for NGOs

„Egy embert az tart össze, ami több embert összetart.”

Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzés célja a szervezeteken belüli és a szervezetek közötti kommunikáció minőségének, hatékonyságának javítása, a kommunikációs attitűd-formálás, valamint a felelősségelvű és elfogadás-elvű kommunikációt szolgáló készségek kialakítása és fejlesztése.

Fontos számodra, hogy érzéseidet és igényeidet világosabban tudd kifejezni, segítve ezzel konfliktushelyzetek megelőzését és kezelését? Jó lenne, ha a munkatársaiddal sem akadnátok el a szavak és mondatok értelmezési különbségeinél? Kész vagy jobban figyelni arra, amit mondani akarnak neked? Úgy érzed, nyitott lennél a kritikára, ha érdemi visszajelzést kapnál magadról, munkádról, ítélkezés és bírálatok helyett? El tudod képzelni, hogy egy problémás helyzetből minden érintett kijöhet nyertesként is? Fontos számodra, hogy a szervezet, amelynek része vagy, éppen a felsoroltakat szem előtt tartva tudjon kifelé is kommunikálni?

Akkor gyere el a Mozaik Hub képzésére – várjuk civil szervezetek munkatársait és önkénteseit.

Trénerek: Somogy Zsófia és Pál Gábor, Gordon-trénerek

2 X 1 nap, 10.00-16.30
1. képzési nap: május 6. péntek
2. képzési nap: május 13. péntek

 

komtrening1

Date: May 13, 2016