Kommunikáció és problémakezelés civil szerveteknek másként 1.

Kommunikáció és problémakezelés civil szerveteknek másként 1.

„Egy embert az tart össze, ami több embert összetart” 

Fontos számodra, hogy érzéseidet és igényeidet világosabban tudd kifejezni, segítve ezzel konfliktushelyzetek megelőzését és kezelését? Jó lenne, ha a munkatársaiddal sem akadnátok el a szavak és mondatok értelmezési különbségeinél? Kész vagy jobban figyelni arra, amit mondani akarnak neked? Úgy érzed, nyitott lennél a kritikára, ha érdemi visszajelzést kapnál magadról, munkádról, ítélkezés és bírálatok helyett? El tudod képzelni, hogy egy problémás helyzetből minden érintett kijöhet nyertesként is? Fontos számodra, hogy a szervezet, amelynek része vagy, éppen a felsoroltakat szem előtt tartva tudjon kifelé is kommunikálni?

Akkor gyere el a Mozaik Hub Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzésére! Várjuk civil szervezetek munkatársait és önkénteseit.

A Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzés célja a szervezeteken belüli és a szervezetek közötti kommunikáció minőségének, hatékonyságának javítása, a kommunikációs attitűd-formálás, valamint a felelősségelvű és elfogadás-elvű kommunikációt szolgáló készségek kialakítása és fejlesztése.

A képzést Somogy Zsófia, Gordon-tréner tartja.

2X6 óra, 10.00-16.00
1. képzési nap: október 20. péntek
2. képzési nap: november 10. péntek

A képzés ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

Dátum: 2017. október 20. 10.00-16.00
Helyszín: Mozaik Hub, 1053 Ferenciek tere 7-8.

13 értékelés

Böröcz László
5 értékelés
A képzés folytatása is jól sikerült. Külön hasznos volt számomra, hogy a Gordon módszer alapelemeit is átismételtük újra!
Dés Julcsi
5 értékelés
Érdekes volt és hasznos. Köszönöm!
KKőhalmi Anett
5 értékelés
köszi klassz volt!
Péter
5 értékelés
Jó volt. Hasznos lenne műhely formában is, ahol egy-egy problémát vesézünk ki.
Böröcz László
5 értékelés
Nagyon jó volt. Tényleg! Zsófi olyan szempontokra hívta fel figyelmem, amikre a személyes és a szervezeti kommunikációban is oda kellene figyelni. Mindenképpen szeretnék részt venni a következő tréningen!
Szalay Zita
5 értékelés
Kedves Szervezők, Köszönöm nagyon hasznos volt az 1-1 napos képzés. Olyan tudást és rálátást adott emberi viselkedésmintáinkra, ami elengedhetetlen a békés harmonikus kommunikáció kialakítása és az egymást támogató, előremutató segítség szempontjából. Egyedül nem megy. Gratulálok és köszönöm. Szép napokat, Zita
Berger Edit
5 értékelés
Valkóczi Zsolt
5 értékelés
Helló HuB, Köszönöm a tréninget, jó volt látni és tapasztalni a Gordon féle kommunikációs eszközök használatát, előnyeit, amely a napi munkámban is jelentős segítséget jelent(het) ha ügyesen használom.. 🙂
Dés Julcsi
4 értékelés
Jó volt, pörgős, hasznos és érdekes. Kicsit több lehetett volna az olyan tartalom, ami konkrétan a (civil) szervezeti kommunikációra-problémakezelésre vonatkozik. Bár én az utolsó néhány órában már nem tudtam ott lenni, lehet akkor jobban erre fókuszáltak...
Tóth Ildikó
5 értékelés
interaktív, jól konstruált , az elméleti és gyakorlati részek egyensúlya megfelelő tempót nyújtott
Báródi Edit
5 értékelés
Nagyon jól felépített képzés, profi trénerekkel. Hasznos volt, érdemes lenne folytatni.
Anett
5 értékelés
Felkészült trénerek, jó csapat, erős képzés.
Czingel Szilvia
5 értékelés
Nagyon érdekes és elgondolkodtató volt. Csak így tovább...üzenem az előadóknak. Jó volt az ő elfogadó és nyitott attitűdjüket megismerni.

A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot

adatvédelemmel kapcsolatos szabályzatot.

A te értékelésed: