09 máj Kommunikáció és problémakezelés civil szerveteknek másként 1.
„Egy embert az tart össze, ami több embert összetart”
Fontos számodra, hogy érzéseidet és igényeidet világosabban tudd kifejezni, segítve ezzel konfliktushelyzetek megelőzését és kezelését? Jó lenne, ha a munkatársaiddal sem akadnátok el a szavak és mondatok értelmezési különbségeinél? Kész vagy jobban figyelni arra, amit mondani akarnak neked? Úgy érzed, nyitott lennél a kritikára, ha érdemi visszajelzést kapnál magadról, munkádról, ítélkezés és bírálatok helyett? El tudod képzelni, hogy egy problémás helyzetből minden érintett kijöhet nyertesként is? Fontos számodra, hogy a szervezet, amelynek része vagy, éppen a felsoroltakat szem előtt tartva tudjon kifelé is kommunikálni?
Akkor gyere el a Mozaik Hub Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzésére! Várjuk civil szervezetek munkatársait és önkénteseit.
A Kommunikáció és problémakezelés civil szervezeteknek másként képzés célja a szervezeteken belüli és a szervezetek közötti kommunikáció minőségének, hatékonyságának javítása, a kommunikációs attitűd-formálás, valamint a felelősségelvű és elfogadás-elvű kommunikációt szolgáló készségek kialakítása és fejlesztése.
A képzést Somogy Zsófia, Gordon-tréner tartja.
2X6 óra, 10.00-16.00
1. képzési nap: október 20. péntek
2. képzési nap: november 10. péntek
A képzés ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Dátum: 2017. október 20. 10.00-16.00
Helyszín: Mozaik Hub, 1053 Ferenciek tere 7-8.
13 értékelés
A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot
A te értékelésed: