Haladó storytelling workshop civil szervezeteknek

Tegyük fel, hogy hallottál a storytellingről, sőt, használod is a módszertant a munkád során. Ha ez így van, és az alapozó képzésünkön is részt vettél már, akkor gyere el a soron következő tréningre, ahol még behatóbban megismerkedhetsz a módszertan hatékony használatának lehetőségeivel!

A történetmesélés alapvető definíciójának és eszközeinek interaktív átismétlése után a storymapping és storyboard készítési fortélyokat tanulhatsz. Kiderül, hogyan tudod a célcsoportjaidat elemezni annak érdekében, hogy a történeted elérje majd a jól meghatározott célját. A digitális storytelling alapvetéseit is megvizsgáljuk, és rengeteg példa mentén mutatjuk be az adatvizualizációval kéz a kézben járó történetek megformálásának kritériumait.

Kinek ajánljuk a képzést?
Civil szervezetek vagy új kezdeményezések kommunikációs munkatársainak, akik már ismerik vagy használják is a storytelling módszertanát. Ezen kívül azoknak, akik a szervezet kommunikációval kapcsolatos tervezési folyamataiban és/vagy a napi kommunikációs feladatokban vesznek részt.
A workshopon való részvétel feltétele az alap storytelling workshopon való korábbi részvétel!

A workshopot személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után. A helyszín akadálymentes. A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Időpont: április 12. 10:00-16:00
Tréner: Szabó Dominika (Storyndipity)

 

dátum

2024. 04. 12.
Expired!

időpont

10:00 - 16:00

Helyszín

Mozaik Hub
Rumbach Sebestyén utca 11-13 (akadálymentes)

Előadó

  • Szabó Dominika
    Szabó Dominika

    Szabó Dominika több mint 15 éve dolgozik kommunikációs szakemberként. A civil kurázsi a katalizátora, ezért foglalkozik (saját vállalkozása és egyetemi oktatói teendői mellett) civil szervezetek és társadalmi vállalkozások kommunikációs stratégiájának, adománygyűjtő kampányainak tervezésével és menedzselésével.

    Évek óta mentorál startupokat, mert inspirálja egy-egy kiváló, új üzleti ötlet. Storytelling és kommunikációs trénerként pedig üzletfejlesztési, márkaépítési és kommunikációs célokra fókuszáló workshopokat tervez és facilitál, egyetemi óraadói feladataival összeegyeztetve.

Nincs hozzászólás

Sorry, the comment form is closed at this time.