Storytelling workshop civil szervezeteknek

A hatékony kommunikáció alapjait a civil szektorban is a történetek képezik. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni.

Ezen az interaktív workshopon bemutatjuk, miért fontos a társadalmi változás elérését célul kitűző civil szervezetek stratégiájára emelni a storytelling módszertanát, miben rejlik a jó történet ereje, mi a storytelling eszköztára, miként épül fel egy effektív történet. Azt is körbejárjuk, milyen helyzetekben, célcsoportokkal és céllal érdemes a módszertant használni.

Kinek ajánljuk a workshopot?
Olyan civil szakembereknek, akik a szervezet kommunikációjával foglalkoznak, hatással bírnak a szervezet kommunikációs stratégiájára, kampányok tervezésére, a szervezet forrásteremtésére.

A képzés webinar, vagyis online formátumban kerül megtartásra.
A technikai információkat a regisztráció megerősítését követően küldjük ki.

2X3 óra, 09:00-12.00
1. képzési alkalom: december 9.
2. képzési alkalom: december 11.

Tréner: Szabó Dominika (Storyndipity)

Felismerve, hogy a járványhelyzet közvetett hatásai elérték a civil szektort is, fontosnak tartjuk, hogy a képzés az általános tematikán kívül reflektáljon a kialakult helyzetre, és a téma keretein belül segítséget nyújtson a megváltozott működésben és az újratervezésben.

5,0 rating
1 értékelés

Értékeld eseményünket!

dátum

2020. 12. 09.
Expired!

időpont

09:00 - 12:00

Részvételi díj

Ingyenes

Helyszín

Online

Előadó

  • Szabó Dominika
    Szabó Dominika

    Szabó Dominika több mint 15 éve dolgozik kommunikációs szakemberként. A civil kurázsi a katalizátora, ezért foglalkozik (saját vállalkozása és egyetemi oktatói teendői mellett) civil szervezetek és társadalmi vállalkozások kommunikációs stratégiájának, adománygyűjtő kampányainak tervezésével és menedzselésével.

    Évek óta mentorál startupokat, mert inspirálja egy-egy kiváló, új üzleti ötlet. Storytelling és kommunikációs trénerként pedig üzletfejlesztési, márkaépítési és kommunikációs célokra fókuszáló workshopokat tervez és facilitál, egyetemi óraadói feladataival összeegyeztetve.

Nincs hozzászólás

Sorry, the comment form is closed at this time.