Megtelt // Social media kommunikáció civil szervezeteknek
Mára már szinte mindenki megtalálható és elérhető a közösségi médián keresztül, sőt sok ember kizárólag ezeken a felületeken tájékozódik. Civil szervezetként is szinte megkerülhetetlen, hogy valamilyen formában jelen legyünk ezeken a platformokon. Ennek ellenére vagy éppen emiatt ugyanakkor sokszor úgy tűnhet, mintha csak az éterbe beszélnénk, amikor a közösségi médiában folytatunk szervezeti kommunikációt.
Hogyan jelenjünk meg hatékonyan a Facebookon és az Instagramon? Hogyan használható fel a közösségi média egy civil szervezet célkitűzéseinek elérésére? Kell-e fizetett hirdetéseket használnunk, és hogyan érhetjük el jobban a célközönségeinket?
A fenti kérdésekre ad gyakorlatias válaszokat és egyszerűen használható eszközöket a Social media kommunikáció képzésünk. A tréning alkalmával minden résztvevőnek lehetősége van konkrét kérdéseket is feltenni a saját social media kommunikációjával kapcsolatban.
Kinek ajánljuk a képzést?
Civil szervezetek kommunikációért, online kommunikációért felelős munkatársainak, elsősorban olyanoknak, akik részt vesznek a kommunikációs stratégia kidolgozásában, illetve a kommunikációs platformok üzemeltetésében.
A képzést személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után. A helyszín akadálymentes.
Időpont: március 1.
10:00-16:00
Tréner: Miklósi Marcell Gábor
Drive Online Marketing
A képzés ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Értékeld eseményünket!
Előadó
-
Miklósi Marcell Gábor
Miklósi Marcell a Drive Online Marketing ügynökség egyik vezetője, kiemelt területei közé tartozik a social media menedzsment,
ezen belül pedig leginkább a social PPC marketing, ami Facebook, Instagram és TikTok hirdetési kampányok készítésében és stratégia alkotásában
mutatkozik meg.Facebook Blueprint vizsgával rendelkezik. Számos civil szervezeti kampánynak volt már a felelőse, tanácsadásokat és tréningeket is tart a jó ügyek érdekében.
Dolgozott már együtt többek között a NIOK Alapítvánnyal, a Political Capital-lal, a Káva Színházzal, és a Tudatos Vásárlók Egyesületével is.Munkájában az állandó kihívásokat és a fejlődést szereti a legjobban.
Megjelennek új platformok, új hirdetési megoldások, algoritmus frissítések történnek, amiket le kell követniük, hogy az ügyfeleik számára a legjobb eredményeket tudják elérni.Szerinte, az egyik legjobb érzés, amikor egy új ötletet próbálhat ki valamelyik ügyfelénél és ez eredményeket hoz, őt pedig ez inspirációval tölti el.
Sorry, the comment form is closed at this time.