Online kommunikációs stratégia civil szervezeteknek
Hogyan használható fel az online világ egy szervezet célkitűzéseinek elérésére? Milyen eszközökkel lehet megjelenni a Google keresőben? Hogyan tudhatjuk meg, hogy mire gondolnak az online kereső emberek? Milyen egy hatékony weboldal? A fenti kérdésekre igyekszik gyakorlatias válaszokat és egyszerűen használható eszközöket adni az online stratégia tréning. Az oktatás alkalmával minden résztvevőnek lehetősége van konkrét kérdéseket feltenni a saját online kommunikációjával kapcsolatban.
Kinek ajánljuk a képzést?
Civil szervezetek online kommunikációért felelős vezetőinek, elsősorban olyanoknak, akik részt vesznek a kommunikációs stratégia kidolgozásában, a kommunikációs platformok üzemeltetésében
A képzés webinar, vagyis online formátumban kerül megtartásra.
A technikai információkat a regisztráció megerősítését követően küldjük ki.
2X3 óra, 09.00-12.00
1. képzési nap: május 11.
2. képzési nap: május 18.
Tréner: Ormándlaki Balázs
Drive Online Marketing
Értékeld eseményünket!
Előadó
-
Ormándlaki Balázs
2007 óta dolgozom a marketing szakmában, és alapítása óta a Drive Online Marketing ügyvezetője és stratégia tervezője vagyok. Korábban reklámügynökségen, majd egy multinacionális cég marketing vezetőjeként dolgoztam.
Szakterületem a többcsatornás, integrált online marketing stratégiák kidolgozása és mérési rendszereinek kiépítése. Ez a 5. év, hogy aktívan foglalkozom civil szervezetek fejlesztésével stratégiai tanácsadások és csoportos tréningek keretében. Fő szakterületeim a weboldalfejlesztés, keresőoptimalizálás, hírlevélküldés, Google Ads, Facebook, Youtube és ezen felületek teljesítményének mérése.
Fordulj hozzám, ha nehezen látod át az online rendszerek működését, és nem tudod, hogy miként lehetne hasznosítani ezeket a rendszereket a szervezeted küldetésének elérésében vagy ha nem találod a fókuszt a sok online lehetőség között.
Sorry, the comment form is closed at this time.