Civil szervezeti kommunikáció
Egy civil szervezet számára értékeinek, céljainak, tevékenységének kommunikálása, valamint társadalmi szerepvállalásának artikulálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi hatást tudjon elérni.
A tudatos és tervezett kommunikáció során rengeteg eszköz áll rendelkezésünkre, de nem mindegy, hogy milyen üzeneteket, csatornákat és stratégiát választunk. A 6 órás képzés alatt körbejárjuk a PR és marketing főbb trendjeit, a márkák, a bizalom, a megítélés, az arculat, a sajtó, a közösségi média és egyéb ismerősen hangzó fogalmak valódi értelmét. Megismerjük, hogy milyen eszközök állnak a szervezet rendelkezésére az önkéntesek toborzásától a forrásteremtésig, a rendezvényszervezéstől a lobbizásig.
Kinek ajánljuk a képzést?
A képzésen kifejezetten civil szervezetek számára releváns gyakorlati tudnivalókat, koncepciókat és fontosabb trendeket lehet elsajátítani. A képzést szervezetek kommunikációs vezetőinek, kommunikációs feladatokat ellátó munkatársainak ajánljuk.
Felismerve, hogy a járványhelyzet közvetett hatásai elérték a civil szektort is, fontosnak tartjuk, hogy a képzés az általános tematikán kívül reflektáljon a kialakult helyzetre, és a téma keretein belül segítséget nyújtson a megváltozott működésben és az újratervezésben.
A képzés webinar, vagyis online formátumban kerül megtartásra.
A technikai információkat a regisztráció megerősítését követően küldjük ki.
2X2 óra, 16.30-18.30
1.alkalom: november 18.
2.alkalom: november 25.
Tréner: Büchler András, kommunikációs szakember
Sorry, the comment form is closed at this time.