Sajtó és publicitás – PR workshop civil szervezeteknek

Egy civil szervezet számára legtöbbször nem elegendő, hogy csak saját felületein kommunikáljon a munkájáról vagy az általa képviselt ügyről, társadalmi problémáról. Akár az érintettek körét szeretnénk bővíteni, akár a kommunikáción keresztül akarunk változást elérni, elengedhetetlen, hogy kilépjünk a már létrejött kommunikációs buborékunkból és más módokon, más felületeken adjuk át üzeneteinket.
A médiamegjelenések éppen ezért olyan fontos elemei egy szervezet kommunikációs eszköztárának.

Hogyan készítsünk izgalmas anyagot szervezetünk híreiből vagy a rendelkezésünkre álló szakmai tudásból? Mik a gyakori hibák a sajtókommunikáció során, és hogyan kerüljük el őket? Milyen a jó sajtóközlemény, és hogy lesz belőle megjelenés? Hogyan kezelhetnek bennünket partnerként az újságírók?

Ez az interaktív workshop segít abban, hogy a résztvevők erős médiakapcsolatokat építsenek és képesek legyen megtervezni, illetve magabiztosan kezelni szervezetük sajtókommunikációját. A workshop gyakorlati ismereteket, módszereket és a mindennapokban jól használható tudást ad.

Kinek ajánljuk a workshopot?
Civil szervezetek kommunikációért felelős munkatársainak, elsősorban olyanoknak, akik részt vesznek a kommunikációs stratégia kidolgozásában, kampányok tervezésében, vagy a sajtókapcsolatokért, megjelenésekért felelősek.

A workshopot személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után. A helyszín akadálymentes. A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Időpont: november 22. 10:00-16:00
Tréner: Hering Orsolya

4,5 rating
8 értékelés

Értékeld eseményünket!

dátum

2024. 11. 22.
Expired!

időpont

10:00 - 16:00

Helyszín

Mozaik Hub
Rumbach Sebestyén utca 11-13 (akadálymentes)

Előadó

  • Hering Orsolya
    Hering Orsolya

    Hering Orsolya kommunikációs szakember, fő területe a PR és sajtókommunikáció. Karrierjét ügynökségi vonalon kezdte, több mint 10 éve dolgozik szabadúszóként. Számos sikert ért el sajtókommunikációs kampányok tervezésében és kivitelezésében és értékes, hosszútávú médiapartnerségek kialakításában.
    Aktív szerepet játszott hazai és nemzetközi márkák kommunikációs megújításában, többek között a Néprajzi Múzeum vagy a Da Vinci Kids TV. Dolgozott a Civil Rádió, a Romaversitas és a Bátor Tábor általános- és sajtókommunikációján. Vallja, hogy a szűkülő hazai médiaközegben is lehet releváns sajtómunkát végezni. Tapasztalatával elsősorban társadalmi és kulturális ügyeket támogat.

Nincs hozzászólás

Sorry, the comment form is closed at this time.