Pénzügyi menedzsment civil szervezeteknek
Ahhoz, hogy egy szervezet sikeres legyen, elengedhetetlen tudnia, hogy működésének és tevékenységének milyen pénzügyi hatása van. Sokan úgy gondolják, a pénzügyi menedzsment nem más, mint hogy egy szervezet könyvelése rendben legyen. Pedig ennél sokkal többről van szó.
Szerinted sikeres lehet egy szervezet, amely nem tudja megfelelően követni és rendben tartani pénzügyeit? Vajon nem az a stabil, biztonságos és átlátható működés egyik záloga, hogy értsük, modellezni és tervezni tudjuk tevékenységünk pénzügyeit?
A 3X3 órás képzés keretében a résztvevők elméleti és gyakorlati betekintést kapnak a pénzügyi menedzsment alapjaiba. Megmutatjuk, hogyan rögzíthetjük és mérhetjük egy nonprofit szervezet pénzügyeit, vagy hogyan foglalhatjuk össze azt meggyőző módon beszámolókba vagy jelentésekbe; áttekintjük a költségvetés készítésének és kiértékelésének folyamatát; bemutatjuk, miért van szükség ellenőrző mechanizmusokra egy szervezeten belül.
Kinek ajánljuk a képzést?
Olyan civil szervezeti szakembereknek, projektvezetőknek, akik szervezetükön belül pénzügyi menedzsmentért, pénzügyekkel kapcsolatos feladatokért avagy forrásteremtésért felelősek. Ezen kívül minden olyan önkéntesnek, képviseleti vezetőnek és szakmai vezetőnek, aki jobban át szeretné látni és megérteni a szervezetéhez kapcsolódó pénzügyi menedzsment folyamatokat, feladatokat.
3X3 óra
1. képzési nap: február 11. 16.00-19.00
2. képzési nap: február 18. 16.00-19.00
3. képzési nap: február 20. 16.00-19.00
Tréner: Harsányi András pénzügyi szakember, társadalmi vállalkozás-fejlesztő
Sorry, the comment form is closed at this time.