Események
Események betöltése

Megtelt // Pénzügyi menedzsment alapok civil szervezeteknek

Ez az esemény már lezajlott.

A workshop megtelt. Várunk szeretettel további képzéseinkre itt: https://mozaikhub.hu/esemenyek/

Ahhoz, hogy egy civil szervezet sikeres legyen, elengedhetetlen tudnia, hogy működésének és tevékenységének milyen pénzügyi alapjai és feltételei vannak.

Sokan úgy gondolják, a pénzügyi menedzsment nem más, mint hogy egy szervezet könyvelése rendben legyen. Pedig ennél sokkal többről van szó. A stabil, biztonságos, átlátható és fenntartható működés egyik kulcsa, hogy értsük, modellezni és tervezni tudjuk szervezetünk pénzügyeit.

A 2X3 órás képzés keretében a résztvevők elméleti és gyakorlati betekintést kapnak a pénzügyi menedzsment alapjaiba. Megmutatjuk, hogyan tervezhetjük és menedzselhetjük egy nonprofit szervezet pénzügyeit; áttekintjük a költségvetés készítésének és kiértékelésének folyamatát; bemutatjuk, miért van szükség ellenőrző mechanizmusokra egy szervezeten belül, és miért hasznos a cash-flow táblázat.

Kinek ajánljuk a képzést?
Olyan civil szervezeti szakembereknek, projektvezetőknek, akik szervezetükön belül pénzügyi menedzsmentért, pénzügyekkel kapcsolatos feladatokért avagy forrásteremtésért felelősek. Ezen kívül minden olyan önkéntesnek, képviseleti vezetőnek és szakmai vezetőnek, aki jobban át szeretné látni és megérteni a szervezetéhez kapcsolódó pénzügyi menedzsment folyamatokat, feladatokat.

A képzést személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után. A helyszín akadálymentes.

2X3 óra
1. alkalom: március 18 . 16.00-19.00
2. alkalom: március 25. 16.00-19.00
Tréner: Berger Edit

A képzés ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Dátum

2025. március 18. 16:00 - 19:00

Helyszín

Mozaik Hub

Rumbach Sebestyén utca 11-13.
Budapest, 1074

Előadó(k)

Berger Edit pénzügyi és számviteli szakember, az Adiuto Fortis NPRT Kft. és az Adiuto Fortis SCT Könyvelő Kft. ügyvezetője. Könyvelési és tanácsadási részterületek vezetője.

Edit az egyetemi alap és mesterképzését a Budapesti Corvinus Egyetemen végezte. A mesterdiplomáját 2013-ban Számvitel szakon szerezte.
Editnek jelentős gyakorlata kis-és közepes szervezetek könyvelési és pénzügyi feladatinak megoldásában. A for- és non-profit szervezeteket egyaránt jól ismeri.

Tanácsadói munkája során részt vett több non-profit szervezet pénzügyi és beszámolási rendszerének kialakításában, valamit egy-egy adott szervezet pénzügyi munkatársainak felkészítésében, illetve továbbképzésében.
A non-profit szervezetek világát nem csak tanácsadóként ismeri. Az elmúlt 10 évben több civil szervezetben dolgozott mint pénzügyi munkatárs vagy pénzügyi vezető.

Az Excel táblázatok lelkes rajongója.

Értékelések

4,9
31 értékelés alapján
Kiváló87%
Nagyon jó13%
Közepes0%
Rossz0%
Szörnyű0%

No Title

2025. március 28.

Örülök, hogy részt vehettem a képzésen, sok hasznos gyakorlati tippet kaptam, amit a szervezetünk pénzügyi stabilitásának fejlesztésére tudok majd fordítani.

Anonymous

No Title

2025. március 27.

A képzés rendkívül hasznos és jól strukturált volt, különösen azok számára, akik szeretnének magabiztosabban mozogni a költségvetéstervezés területén, akár korábbi tapasztalat nélkül is. Az egyik legnagyobb gyakorlati értéke az volt, hogy egy egyszerű, de hosszú távon is alkalmazható sablont kaptunk a szervezeti éves költségvetés megtervezéséhez. Emellett a tréning segített rendszerezni azokat az alapfogalmakat, amelyekről sokan azt hihetnénk, hogy egyértelműek – például mit is jelent pontosan a „költség”, vagy miért van szükség pénzügyi tervre (mert megválaszolja a kérdéseinket, vagyis nem adminisztratív, hanem funkcipnális szerepe van).

A legnagyobb hozzáadott érték pedig a gyakorlati tudás volt, amely révén az elsajátítandó ismeretek nemcsak logikus és könnyen kezelhető, hanem élvezhető folyamatokká alakultak, még azok számára is, akik eddig idegenkedtek tőle.

Mindenkinek ajánlom, aki szeretné jobban érteni a költségvetéstervezés mögötti logikát, és olyan tudást szeretne kapni, amely a mindennapi munkában is jól alkalmazható

Anonymous

No Title

2025. március 27.

Nagyon szuper, hogy gyakorlatokon keresztül nézhettünk rá a pénzügyi tervezésre! Nekem logikusabb lett volna, ha a szervezet egészében gondolkodunk, és nem projektenként, mert így az egész szervezetre tervezés hátrébb sorolódott, mint az egyes projektek; nem realisztikusan történt a projktek ütemezése (nem tudtak egymásról a projektek, utólag kellett vitatkozni, hogy melyik munkatárs melyik hónapban hol dolgozzon) pedig a valóságban az ütemezés és a kapacitások felmérése az első lépés. A cashflow tervezésnél is szívesen megnéztem volna az egész szervezet cashflowját egyben (nem csak külön működési és projektek) mert ebből tényleg jól kijött volna, hogy a projektek tudják-e keresztfinanszírozni egymást az utólagos fizetés ellenére.

Anonymous

Értékeld eseményünket!